„Situace kolem koronaviru zásadně prohloubila snižující se návštěvnost města. Rozhodli jsme se proto semknout a navázat spolupráci s poskytovateli služeb na Pelhřimovsku,“ prozradila Nela Štěpánková, vedoucí oddělení cestovního ruchu Kulturních zařízení města Pelhřimova.

Vznikla proto kampaň S hlavou v Pejru. „Lidé se s ní mohou setkat na bannerech při vjezdech do města, reklamních plachtách u nejrůznějších památek a na propagačních materiálech Prožij Pelhřimov a Prožij Křemešník,“ popsala Štěpánková s tím, že se chystá i brožurka nazvaná Prožij víkend na Pelhřimovsku.

Aby výletníky pobyt v Pelhřimově bavil, vytvořili pro ně i speciální razítkovací hru. „Ta má za účel, aby návštěvníci ve městě navštívili co nejvíce expozic a prošli celé město včetně městských sadů. Chceme je tady udržet co nejdéle,“ komentovala Štěpánková.

Na turisty, kteří v Pelhřimově stráví alespoň jednu noc, čeká u řada výhod. „Pro každého je připravený jeden vstup do turistických cílů zdarma či padesátikorunová sleva na akce pořádané v rámci Léta u Máje,“ sdělila Štěpánková.

„Cílem projektu je v první řadě podpora a aktivní pomoc podnikatelským a nepodnikatelským subjektům v pokoronavirové době, zvýšení návštěvnosti Pelhřimovska, aktivní spolupráce a propojení daných subjektů v turistické nabídce, turistické zatraktivnění destinace a zlepšování služeb v regionu,“ dodala Štěpánková.