S pohledem na své čtyřleté dítě dumající nad atlasem světa si marně lámete hlavu, jak na to přišel. Po absolvování detailního rozboru zemských rovníků a poledníků zjistíte, že tak snadné to asi nebude.

 
Rozhodne-li se váš předškolák, že poznat co nejvíce je nejlépe co nejdříve, nezbyde vám než trpělivě odpovídat na jeho neuvěřitelné otázky. Moc možností na výběr ostatně ani nemáte.
 
A tak, zatímco v jiných rodinách sbírají plyšáky či autíčka, vy sbíráte zkušenosti a udivené pohledy.
 
Že sice napočítá anglicky do dvaceti, ale zavázat tkaničku prostě nezvládne? No, tak mu koupíte boty na suchý zip.
 
Jenže kdo chce dosáhnout nejvýše, měl by začít nejníže. A chcete-li něco pořádného dokázat, musíte se prostě poměřovat s těmi nejlepšími. Stejnou možnost by pak měly mít i děti. Vždyť je snadné být nejlepší mezi průměrnými, ovšem vyniknout mezi nejlepšími už není jen tak.