Výluka, která zde začala 1. srpna, skončila v pátek 13. září ve 13.40 hodin. „Ukončení prací je naplánováno na pátek 13. září, kdy proběhne hlavní prohlídka mostu,“ informovala tisková mluvčí z úseku generálního ředitele Správy železniční dopravní cesty Nela Friebová.

Zmíněný most u Pošné mezi Pacovem a Leskovice zhruba uprostřed úseku, jehož se letošní letní výluka dotkla, byl největší stavbou, kvůli níž byl provoz na trati na bezmála půldruhého měsíce přerušen. V úseku mezi Obrataní a Novou Cerekví správce trati dále opravoval přejezd, měnil pražce a dosypával štěrkové lože.

Železniční trať 224 Tábor – Horní Cerekev měří 69.4 kilometru. Provoz na ní byl zahájen 17. prosince 1888. Právě realizovaná oprava železničního mostu u Pošné, který je součástí trati, byla zřejmě nejzásadnější za celých 131 let.

Práce si vyžádaly také úpravu režimu na silnici mezi Pošnou a Pacovem. Pod mostem byla od počátku srpna do 8. září svedena doprava do jednoho jízdního pruhu a řídily ji zde mobilní semafory. Od pondělí 9. září byla silnice III/1296 v tomto místě zcela uzavřena, tato uzavírka skončila rovněž v pátek 13. září.