Pokud si to dárci z řad obyvatel či firem budou přát, budou ve vitrážových oknech i zmíněni – podobně jako je tomu v kostele na Křemešníku.
Devatenáct oken je různě velkých, zájemci si mohou vybrat cenu v rozmezí od 330 korun do 47 500 korun. Město upřednostňuje osobní jména dárců před názvy firem.

„Barva vitráží vychází z dochovaných barevných návrhů, které se ale neuskutečnily proto, že se místo masivních rámů použily užší, kovové. A výtvarné pojetí kopíruje nazvětšované černobílé dobové fotky s realizovanými vitrážemi," řekl hlavní památkář města Vladimír Staněk.
Právě u něj se mají hlásit zájemci o sponzoring, aby si prohlédli vzhled, umístění a cenu oken. Už se jich pár přihlásilo. Termín nechává město zatím otevřený a děkuje předem těm, kteří této možnosti využijí.

Kalvárie se do médií dostala už před měsícem kvůli tomu, že inspekce životního prostředí nepovolila naplánované kácení všech stromů v okolí kaple. Padlo 16 stromů a na vršku zůstalo stát sedm lip.

Pokácet z kompozičních důvodů i zdravé stromy městu doporučil certifikovaný arborista Petr Zvědělík.