Právě společenský dopad byl tím klíčovým, co porota ocenila. „Oceňovali nejen jedinečné zpracování a netradiční stopáž, ale zejména to, že jsme upřednostnili celespolečenský dopad před propagací výrobku či značky. Myslím, že se nám podařilo promluvit nejen k srdcím širokého publika, ale i k srdcím odborníků, kteří se na marketing dívají především odborným pohledem,“ dodal Lipták.

Autorem námětu a scénáře je Jiří Mádl, který i vedl natáčení jako režisér. Spojil pět mikropříběhů, které se uzavírají v posledních okamžicích spotu. K vyprávění podle Liptáka nebylo potřeba slov, příběhy se odehrávají pouze na podkresu melodie New Britain v provedení klavíristy Petra Maláska.

Ilustrační foto.
Pelhřimovem jel řidič pod vlivem drog

Kromě pozitivních reakcí spot, přinesl i komerční efekt. „Ozvali se hospodští, že až se otevřou po lockdownu hospody, chtějí prodávat naše pivo. Více se prodávalo lahvové pivo v marketech, pár týdnů bylo leckde i vyprodané. Přínos ale cítím především v posílení značky, je to další kámen na naší cestě ke kultovní značce,“ přidal Lipták.

Výsledky 16. ročníku soutěže Marketér roku vyhlásila Česká marketingová společnost. Pro vítěze jednotlivých kategorií byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana. Cenu obdržel v roce 2011 také spolumajitel pivovaru Stanislav Bernard.