S propagací pomáhá i skupina na Facebooku. „Skupinu jsem se rozhodla založit, abychom se mohli vzájemně podporovat a připomínat si, že je potřeba hlasovat. Bylo to na popud paní, která loni správcovala holešovskou skupinu,“ objasnila důvody založení Lenka Havlíková. Právě Holešov Pelhřimov loni porazil.

Aktivní členky skupiny denně informují o hlasování a nárůstu hlasů. „Skupina má k dnešnímu dni něco přes 1 600 členů,“ přiblížila Havlíková.

Dobrovolníci informují širokou veřejnost i mimo sociální sítě „Nechali jsme vytisknout i informační letáčky a roznesli je do škol, školek, k dětským lékařům a podobně,“ nastínila Havlíková.

Každý zájemce má denně dva hlasy, a to prostřednictvím formuláře na webových stránkách a druhý na Facebooku. Jedinou podmínkou facebookového hlasování je být fanoušky stánky Lidl. U druhého hlasování pak platí to, že jedno jméno nesmí hlasovat z více e-mailových adres a hlasování i potvrzení hlasu musí být z jedné IP adresy.