Na paty mu zdatně šlapal v sobotu třetí Petr Vilímek z pořadatelského Rallye Klubu.

Na stupně vítězů vyskočil také veterán Marcel Pipek, který se svým spiderem Opel – Lotus zrychlil oproti sobotním časům bezmála o deset vteřin.
Celý víkend se obešel bez vážnější havárie.


Nedělní TOP 10
1. Karel HROUZEK (Mitsubishi Lancer Evo IX - Újezd u Brna) 2:48.428

2. Petr VILÍMEK (Mitsubishi Lancer Evo IX - Rallye klub Pelhřimov) 2:53.649

3. Marcel PIPEK (PRC Opel 2000 - Subaru Crossport Jeseník) 3:00.959

4. Zdeněk HRSTKA (Subaru Impreza - Subaru Motorsport Polička) 3:02.466

5. Vlastimil jr. SUK (Suzuki Swift - Sukovo kluci Rally Team) 3:09.128

6. Petr DOLEŽAL (BMW 318i - Historic Racing Club) 3:09.566

7. Vlastimil SUK (Suzuki Swift - Sukovo kluci Rally Team) 3:11.873 (2.)

8. Ladislav KOZMANN (VW Scirocco - Sportline Racing Team Bratislava) 3:11.876

9. Jaroslav FIKOTA (Honda Civic VTi - Týn nad Vltavou) 3:12.898

10. Přemysl DOLEŽAL (BMW 318i - Historic Racing Club Jihlava) 3:16.312

-----------------

Závody Pelhřimovský kopec: Chyběla známá jména

Vrchařské automobilové závody nazvané Pelhřimovský kopec ještě ani pořádně nezačaly, ve vzduchu už bylo cítit zklamání. Promotér nadnárodní série Berg Trophy na poslední chvíli odebral víkendovému pelhřimovskému závodu mistrovský punc, jel se pouze tam volný závod.

A na startovní listině to bylo pořádně znát. Z bezmála stovky přihlášených se v Pelhřimově objevila v sobotu sotva třicítka nejvěrnějších jezdců, diváci museli na republikovou vrchařskou elitu zapomenout. Ne ale, že by nebylo na co koukat.

Na trati se prohánělo několik supervýkonných Mitsubishi Lancer EVO IX či subaru, spider Lotus se svěžím osmasedmdesátníkem Marcelem Pipkem, ale také vyšlechtěná veteránská závodní auta.

Milovníci techniky se nemohli vynadívat ani na spanilou jízdu legendární corvetty, jeden z partnerů motoristického svátku ukázal na trati luxusní sporťák Audi R8.

Rovněž samotní jezdci předváděli v rámci svých možností nadprůměrné výkony. Třeba vítězi sobotní části Karlu Hrouzkovi s mitsubishi stačilo na překonání 139 výškových metrů trati dlouhé 2900 metrů necelých 84 vteřin.

Oživením se staly i dvě svatební kolony. Troubící vyšňořená auta proklouzla závodním koridorem za vřelého potlesku obecenstva. Vrchařské klání pokračuje také v neděli dopoledním tréninkem, po obědě čekají piloty opět tří měřené jízdy.