Graffiti nemusí být nutně spojovány s vandalskými nápisy na památkách nebo na zdech obytných domů. V pelhřimovském podchodu působí jako umělecké dílo. Iniciátor projektu Jakub Brnický popisuje, jak jednotlivé motivy obrázků vznikly.
Zdroj: DENÍK/Michaela Hasíková
Graffiti nemusí být nutně spojovány s vandalskými nápisy na památkách nebo na zdech obytných domů. V pelhřimovském podchodu působí jako umělecké dílo. Iniciátor projektu Jakub Brnický popisuje, jak jednotlivé motivy obrázků vznikly.
Zdroj: DENÍK/Michaela Hasíková
Graffiti nemusí být nutně spojovány s vandalskými nápisy na památkách nebo na zdech obytných domů. V pelhřimovském podchodu působí jako umělecké dílo. Iniciátor projektu Jakub Brnický popisuje, jak jednotlivé motivy obrázků vznikly.
Zdroj: DENÍK/Michaela Hasíková
Zdroj: DENÍK/Michaela Hasíková
Graffiti nemusí být nutně spojovány s vandalskými nápisy na památkách nebo na zdech obytných domů. V pelhřimovském podchodu působí jako umělecké dílo. Iniciátor projektu Jakub Brnický popisuje, jak jednotlivé motivy obrázků vznikly.
Zdroj: DENÍK/Michaela Hasíková
Graffiti nemusí být nutně spojovány s vandalskými nápisy na památkách nebo na zdech obytných domů. V pelhřimovském podchodu působí jako umělecké dílo. Iniciátor projektu Jakub Brnický popisuje, jak jednotlivé motivy obrázků vznikly.
Zdroj: DENÍK/Michaela Hasíková
Graffiti nemusí být nutně spojovány s vandalskými nápisy na památkách nebo na zdech obytných domů. V pelhřimovském podchodu působí jako umělecké dílo. Iniciátor projektu Jakub Brnický popisuje, jak jednotlivé motivy obrázků vznikly.
Zdroj: DENÍK/Michaela Hasíková