Vizor znamená v podání Opelu leskle černou lištu, opticky propojující přední světlomety. Díky ní vypadá vůz nižší a širší, čemuž dopomáhá i nově tvarovaný nárazník s jinak postavenými „přístupy vzduchu“ – i když se reálně jedná jen o designový detail bez funkce. Nové jsou také samotné světlomety, potažmo jejich vrcholná verze Intelli-Lux LED, která umí vykrývat okolní účastníky provozu při zapnutých dálkových světlech, nově se 14 samostatnými LED segmenty v každém světle. Dosud jich bylo v každém světle 8. Novinkou je i moderní šedý odstín laku Grafik Grey, logo opelu vyvedené v černé, nebo šedé barvě a nápis Corsa přes celé víko zavazadelníku.

Škoda Fabia kombi
Patříte mezi ně? Tisíce Čechů mají doma obyčejná auta, kterým ale roste cena

Uvnitř zůstal interiér více méně při starém, měnily se však technologie. Příplatkový plně digitální kokpit a desetipalcový infotainment staví na platformě Snapdragon od Qualcomm Technologies a nabízí vedle vyšší rychlosti a nových funkcí třeba i pokročilý systém hlasového ovládání. Vylepšením je také zrcadlení mobilních telefonů bezdrátově.

Na novou Corsu Electric se můžete podívat na oficiálním videu zde

Zdroj: Youtube

Corsa dospěla i po stránce jízdních asistentů. Vedle nové panoramatické couvací kamery s vyšším rozlišením má nově i ochranu boků při parkování, adaptivní tempomat, a nechybí čelní protikolizní asistent s rozpoznáváním chodců.

Vůbec poprvé se u Opelu dočkáváme také mild-hybridu. Konkrétně jde o 48V architekturu, vypomáhající tříválcům o výkonech 100 a 136 koní. Do pohonného řetězce přibyla též nová šestistupňová dvouspojková převodovka.

Paradoxně nejvýkonnější Corsa je ovšem ta elektrická Corsa Electric. K současné verzi s menší baterií, která nabízí 136 koní a 357 kilometrů dojezdu, přibude ještě varianta o 156 koních, nabízející 402 kilometrů dojezdu a rychlé nabíjení na 80 % kapacity baterie za 30 minut.