Přesto, že se firma nabízející služby v oblasti obchodu a marketingu na vítězných příčkách neumístila, účast jako takovou hodnotí kladně. „Účast pro nás byla jednoznačně přínosná. Pro nás byla veliká pocta, že se MHA v takové záplavě firem z celé České republiky dostala až do celorepublikového finále," řekl František Hovorka, projektový manažer firmy MHA.

O prestižní titul Firma roku bojovaly zejména technicky zaměřené podniky. „Mnoho finálových firem řeší výrobu jako takovou. Naše společnost se více specializuje na služby. Podobného charakteru byla ve finále jen jedna další firma," vzpomínal Hovorka.

Účast v soutěži nijak výrazně chod firmy neovlivní. „Žádné změny razantního charakteru v chodu společnosti se zavádět nebudou. Nějaké drobné úpravy však mohou nastat. To si ale zatím necháme pro sebe," tajil projektový manažer.

I přes úspěšné absolvování krajského kola a účasti v celostátním finále se nyní firma nepotýká s návalem nových zákazníků. „Naše portfolio zákazníků je víceméně stálé, a to rozvíjíme poněkud jinými možnostmi. Věřím však tomu, že do budoucna nám to přinese ovoce," předjímal Hovorka.

O titul Firmy roku bude společnost MHA usilovat znovu. „Podle pravidel teď musíme tři roky čekat, než se zase budeme moci do soutěže přihlásit. Pokud to ale bude možné, určitě se pokusíme uspět znovu," sliboval František Hovorka.