Reportér Deníku zjišťoval, jak jsou v objektu pod Znojemským mostem spokojeni nájemníci. Také se zaměřil na resty, které je potřeba kolem komplexu prodejen a služeb ještě dodělat.

Některé obchody stále ještě hledají pracovní síly. To se týká například květinářství Holandské květiny, prodejny oblečení C&A, prodejny zmrzliny Fruitisimo Ice Cream, obchodu s domácími potřebami Home & Cook nebo třeba obchodu s módou Pepe Jeans & Tommy Hilfiger.

A co zákazníci? „Ti chodí hlavně v sobotu,“ přiblížila obsluha kavárny Coffee Factory. „K nám chodí nejvíc lidí o víkendu, v pátek a ve svátky. Čekáme nápor v souvislosti s nákupy vánočních dárků. Už teď to začíná být znát,“ uvedla zástupkyně vedoucí v prodejně módy Marks & Spencer Jitka Běhanová.

V Jihlavě se teď mezi obchodníky bojuje o zákazníky. Jde o souboj centra města versus City Park.

„Působení v City Parku hodnotím dobře. Naše tržby jsou větší, než byly dřív na Masarykově náměstí,“ zmínila prodavačka v obchodě OP Prostějov Jaroslava Nováková.

Baťa naopak má obchod na Masarykově náměstí i v City Parku. „Co se srovnání tržeb týká, to jsou interní informace. Myslím si, že ve městě to ale se zájmem zákazníků zůstalo tak nastejno,“ přemítala zástupkyně vedoucí u Bati v City Parku.

V novém centru ještě nejsou otevřeny úplně všechny obchody a služby. Čeká se třeba na prosincové otevření pobočky s britskou módou Next nebo na zprovoznění kadeřnického salonu Hair City.

Naopak oproti prvním dnům již fungují bankomaty a nově byla zřízena šatna u vchodu z parkingu.

Nefunguje ještě vodní fontána. Resty jsou i v okolí komplexu. Ve směru z ulice U Dlouhé stěny není na budově žádná popínavá zeleň. Stráň kolem cyklostezky čeká také na zeleň. Naopak na střeše obchodního centra už je asi 2,5 kilometru záhonů.