Strojový automatizovaný hlas mě přivítal, u pultu se čtečkou začínám markovat nákup, nejde to. Prodavačka, která hlídá odbavení hned u tří těchto pokladen, se mě ne zrovna přívětivě ptá, zda jsem v obchodě poprvé. Ne, nejsem. Nákup, který by  u klasické kasy trval tři minuty, mi zabere čtyřikrát takový čas. 

Zklamalo mě to. Myslím si totiž, že ani lidé, kteří sebevíc spěchají, nemají šanci v markování trumfnout zaběhlé pokladní.

Chápu, že v dnešní době, kdy každý šetří čas i peníze, chtějí obchodní řetězce snížit počet pracovníků, a tak jsou pro ně samoobslužné pokladny tím nejlepším řešením. Osobně  se ale jejich využívání budu vyhýbat, už jen proto, že berou práci pokladním, což je další krok už k tak vysoké nezaměstnanosti.